martes, 11 de octubre de 2016

Presentació

Hola a tothom!

  Nosaltres som na Casandra Riera i en Joan Carles Munar, estudiants del Màster de Formació del Professorat a Eivissa! Esperam que la primera entrada del blog de l'assignatura de Processos i Contextos Educatius serveixi per coneixe'ns tots un poc millor. Així mateix, confiam que les TIC ens serveixin per adquirir coneixements per aplicar-los a la nostra manera d'ensenyar.

  Jo em dic Casandra Riera i sóc nascuda a Eivissa. Vaig estudiar Biotecnologia a Barcelona i recentment he acabat el doctorat en Bioinformàtica. Ha estat una etapa molt interessant que m’ha aportat moltíssims coneixements, eines i recursos, i m’ha ajudat a desenvolupar un pensament més crític cap a la recerca en aquest . Aquests anys de recerca m’han servit també per madurar a nivell professional i definir millor aquelles coses que més m’agraden, entre elles la docència i el formar poder formar part en aquesta etapa tan intensa i tan important com és l’adolescència. Pens que el paper de l’educador en aquesta fase és determinant en el futur d’aquests al·lots i al·lotes, molt més enllà, per suposat, del contingut de la matèria en qüestió i del seu futur acadèmic. M’he inscrit en aquest màster per profunditzar en aquests aspectes i per guanyar eines i experiència en aquest sentit. Tenc molta il·lusió per aquesta nova etapa, que a més, coincideix amb la meua tornada a Eivissa. M’agradaria oferir el millor del meu “equipatge”, tant als companys de màster, com als alumnes, com a aquesta illa en general.

  Jo sóc en Joan, tenc 23 anys i vénc de Mallorca. Em vaig graduar en Llengua i Literatura Catalanes (UIB) el curs passat, ja que sempre he volgut tirar pel camí del coneixement de la nostra llengua, cultura i tradicions. Per això l'any passat vaig acabar els Estudis Superiors en Música Tradicional al Conservatori Superior de les IB. Finalment estic content que hagi de cursar aquest màster a Eivissa; sé cert que podré conèixer aquesta illa d'una manera totalment diferent. El cant redoblat, el ball pagès, les caramelles... ítems de la nostra cultura que fins ara mai havia pogut tocar amb les mans, però que a partir d'ara els podré viure d'una manera inigualable. Pens que aquest màster té un pes molt important per a qualsevol persona, encara que no es vulgui dedicar a l'ensenyament. Sé cert que els coneixements que adquirirem aquí ens faran crèixer com a persones, ja que el saber ensenyar formarà part del nostre dia a dia. Estic segur que tractant-se d'una seu universitària "familiar" podrem compartir les vivències que aquest màster ens brindarà.

En aquest blog anirem compartint les nostres reflexions sobre diferents temes relacionats amb el món educatiu. Esperem que us agradi allò que trobau. Siau tots molt benvinguts.

Una foto publicada por Casandra i Joan (@ensenyaraaprendre) el



L'ensenyament que deixem enrere? Font

No hay comentarios:

Publicar un comentario